Дигитален маркетинг за хотели и ресторанти
Маркетинг в Гугъл, Маркетинг във Фейсбук, Маркетинг в Инстаграм, Маркетинг в Гугъл хотели. Цялостен маркетинг за хотели и ресторанти.
Маркетинг за хотели в Гугъл hotel ads
Професионален хотелски маркетинг


Google Hotel Ads
Хотел адс е специализирана платена услуга, която позволява на хотелите да показват цени и наличност в реално време на страницата с резултати от Google Търсене и Карти. Пътуващите харесват тези обяви, защото могат да сравняват цените от редица източници за резервации на една страница. За хотелите те могат да бъдат ценен източник на директни резервации, тъй като рекламите са свързани с системата за резервации на хотела . Хотелът определя бюджет и параметри за офериране и плаща за всеки клик върху рекламата.
Маркетинг във Фейсбук и маркетинг в инстаграм са важни и неотложни стъпки към пътя за добър успех.
Маркетинг във Фейсбук и маркетинг в инстаграм са важни и неотложни стъпки към пътя за добър успех.
Каква е разликата между Google Ads и Google Hotel Ads?
Google Hotel Ads са предназначени специално за хотели, докато Google Ads се използват от всички видове бизнеси. Рекламите от Google се показват в горната и долната част на страниците с резултати от търсенето и са обозначени като „Реклама“. За да се показват в Google Ads, хотелиерите трябва да създадат акаунт в Google Ad Manager и да изградят кампании, като посочат ключовите думи, към които да се насочват, дневен бюджет, рекламно копие и други параметри. За разлика от Google Hotel Ads, Google Ads се основават на ключови думи за търсене и не са обвързани с наличността или цените на хотела. Научете повече за Google Ads .
По-долу е разбивка на различните начини, по които вашата собственост може да бъде показана в резултатите от търсенето с Google:
1. Безплатни връзки за резервация
2. Google My Business
3. Google Hotel Ads
4. Google Ads
По-долу е разбивка на различните начини, по които вашата собственост може да бъде показана в резултатите от търсенето с Google:
1. Безплатни връзки за резервация
2. Google My Business
3. Google Hotel Ads
4. Google Ads
Каква е разликата между Google Hotel Ads, OTAs и Tripadvisor?
Онлайн туристически агенции като Expedia и Booking.com работят по модел на комисионна, начислявайки процент от цената на стаята за всяка резервация. Google Hotel Ads, Tripadvisor и други платформи за метатърсене работят по модел на цена на щракване, като таксуват за всяко щракване към техния уебсайт (известен също като PPC с плащане на щракване). Въпреки че Google и Tripadvisor също предлагат модел на комисионна, той е по-малко популярен на тези платформи от модела CPC
Каква е разликата между реклами на хотели в Google и връзки за безплатни резервации?
Независимо дали купувате Google Hotel Ads, силно се препоръчва да се възползвате от безплатните връзки за резервация, предлагани от Google. Подобно на GHA, безплатните връзки за резервация ви позволяват да рекламирате цените на вашите стаи и връзка към вашия механизъм за резервации в панела със знания на вашия хотел и страниците на Google My Business. Информацията се показва директно под Google Реклами на хотели, в горната част на органичните обяви, и включва етикета „Официален сайт“, което го отличава от другите връзки и стимулира повече кликвания. Не само тази връзка е безплатна, но и всички кликвания и директен трафик, които генерира, също са безплатни.
Маркетинг за ресторанти в Гугъл Ads
Вземете контрола в свои ръце

Google ads за ресторанти
Google Ads е платена рекламна платформа, която попада в маркетингов канал, известен като плащане на клик (PPC) , където вие (рекламодателят) плащате на клик или импресия (CPM- показване в търсачката) на реклама.
Този вид форма е подходящ за ресторанти, тъй като дава възможност да се рекламирате в кратки клипчета в YouTube, както и във всички други партюри на Google.
Eдна добре насочена реклама, която използва местоположение за основна допирна точка, добре написан маркетинг текст и кратко и професионално видео, може да увеличи продажбите ви многократно.
Маркетинг във Фейсбук и маркетинг в инстаграм са важни и неотложни стъпки към пътя за добър успех.
Този вид форма е подходящ за ресторанти, тъй като дава възможност да се рекламирате в кратки клипчета в YouTube, както и във всички други партюри на Google.
Eдна добре насочена реклама, която използва местоположение за основна допирна точка, добре написан маркетинг текст и кратко и професионално видео, може да увеличи продажбите ви многократно.
Маркетинг във Фейсбук и маркетинг в инстаграм са важни и неотложни стъпки към пътя за добър успех.
Маркетинг за хотели и ресторанти във Фейсбук и Инстаграм
Вземете контрола в свои ръце

Безплатен маркетинг в Facebook
Фейсбук маркетинг предлага разнообразие от платени рекламни услуги, но има лесни, безплатни начини да подобрите своето онлайн присъствие и обхват на аудиторията. Като включите няколко прости стратегии, можете значително да увеличите присъствието си в онлайн аудиторията, без да харчите ценни маркетингови долари.
#Публикувайте редовно ново съдържание
#Проучете и включете тенденциозни хаштагове
#Насърчавайте споделянето на съдържание
#Рекламирайте интерактивни раздавания и конкурси
Маркетинг във Фейсбук и маркетинг в инстаграм са важни и неотложни стъпки към пътя за добър успех.
#Публикувайте редовно ново съдържание
#Проучете и включете тенденциозни хаштагове
#Насърчавайте споделянето на съдържание
#Рекламирайте интерактивни раздавания и конкурси
Маркетинг във Фейсбук и маркетинг в инстаграм са важни и неотложни стъпки към пътя за добър успех.
Маркетинг за хотели и ресторанти във Фейсбук и инстаграм
Рекламирай се като никой друг
Подсилени постове, видео реклами, насочващи реклами към сайта Ви, реклами за популяризиране на страницата Ви
Един добре изглеждащ пост, с вашето лого, инфо за контант, красива и впечатляваща снимка е всичко необходими за да се грабне внимание на скролващия Фейсбукаджия. Една добре насочена маркетинг кампания към хора, които са търсили ключови думи като хотели, почивки, море, ще ви донесе клиенти без да плащате комисионни.
А защо не Видео реклама? Тя ще покаже на вашите бъдещи гости, че вие сте наистина един сериозен бизнес, който държи на качеството.
Маркетинг във Фейсбук и маркетинг в инстаграм са важни и неотложни стъпки към пътя за добър успех.
А защо не Видео реклама? Тя ще покаже на вашите бъдещи гости, че вие сте наистина един сериозен бизнес, който държи на качеството.
Маркетинг във Фейсбук и маркетинг в инстаграм са важни и неотложни стъпки към пътя за добър успех.
Цени за маркетинг, за хотели и ресторанти

Бюджет за маркетинг кампания
Бюджета зависи изцяло от вашите възможности.Той може да е 50лв или 500лв на месец. Може да е с цена на ден от 5лв или 10лв.
На снимката има пример за ключова дума "хоте в центъра на пловдив" която струва от 0.06 цента до 0.89 цента. Което ще рече, че примерен бюджет от 5лв на ден, може да доведе от 4 до 40 човека в обекта ви.
Ако сайта е добре изработен, бърз, с красив и функционален дизайн, рецептата за успешен бизнес току-що ви беше предоставена в ръце.
На снимката има пример за ключова дума "хоте в центъра на пловдив" която струва от 0.06 цента до 0.89 цента. Което ще рече, че примерен бюджет от 5лв на ден, може да доведе от 4 до 40 човека в обекта ви.
Ако сайта е добре изработен, бърз, с красив и функционален дизайн, рецептата за успешен бизнес току-що ви беше предоставена в ръце.
Цена за маркетинг услуги
Цената е базирана на 15% от бюджета.За тази сума вие ще получите:
-Настройка на маркетинг кампания. -Настройка на ключови думи. -Настройка на негативни ключови думи.
-Настройка за гео локация на рекламата.
Настройка на платформите за реклама/ Google search , Youtube, Google network partner, google in aps и още/.
-Настройка на маркетинг кампания. -Настройка на ключови думи. -Настройка на негативни ключови думи.
-Настройка за гео локация на рекламата.
Настройка на платформите за реклама/ Google search , Youtube, Google network partner, google in aps и още/.